Jumat, September 23, 2016

20:00 - Aircond off.

1. Aku berharap aku cepat-cepat menulis habis catatan Roadtrip Ya Sudahlah dalam masa terdekat. Tak kan nak tunggu setahun baru kau nak publish post, Mai ? Selagi segar ini baik kau menulis atau hilang dimakan masa.

2. Ayat mudah untuk menerangkan penerangan panjang aku adalah aku nak berhenti. Aku cuba nak keluarkan ayat ini dari keronkong tetapi itulah; memang sukar nak jadi pendengar yang baik. "I dulu, bla bla bla.." Go %#* your dulu-dulu ! I not interested at all !

3. Someone knock the door - aku beritahu diri aku; ini semua ilusi. Tidak releven dan tidak wujud. Mengarut. Tidak logik. Jangan diusahakan. Biarkan mati. Jangan dipupuk satu pun rasa. Jangan. Semua ini hanya bersifat sementara seperti yang sudah-sudah. Tidak akan ada apa-apa pun terjadi. This is what we called learn from the past. That's it.

4. Rindu rumah sebenarnya tapi rileks-rileks buat macam tak ada apa-apa berlaku. Well aku pro kot dalam berpura-pura, fake, dsb. Bagi mengelakkan air mata jantan aku jatuh, minggu ni kena balik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar