Sabtu, Agustus 06, 2016

Okre hey

1. Somehow, aku rasa korek hidung itu nikmat betul. Lagi-lagi bila tengah kusyuk baca buku atau buat kerja. Dalam office pun jadi. Wallahi !

2. Result terakhir degree aku keluar dua hari lepas. Tamat dengan kepujian.

3. Awal pagi lagi aku sudah bangun sampaikan khabar baik kepada abah. Aku beritahu dia tenang supaya siap-siap untuk bulan sebelas nanti, ambil cuti untuk hadiri hari gemilang saya. Tanya abah, "Pakai selempang tak ?." Aku dah terdiam. Mujur ada along. "Tak ada selempang, tapi dah ada pekerjaan tetap," Sampuk along redakan pagi. Moga Tuhan kuruskan along.

5. Aku yang sekarang ini adalah serpihan doa-doa mama dan solat abah yang telah Tuhan gabungkan menjadi satu kenyataan. Terima kasih, Tuhan untuk mama dan abah. Walaupun kadang-kadang aku rimas dengan arahan depa huhu, but yet - they still love me.

6. Okey keluar kejap beli sponge kek.

1 komentar:

  1. Ya ampun seronoknya mai,Congrats hang dh habis degree.aku baru nak masuk.have fun,semoga dpt kerja yang nice yang kena dgn jiwa.Tahniah.nnti tunjuk ahh gambaq convo

    BalasHapus