Jumat, Agustus 12, 2016

Ckfkca

1. Aku curi masa rehat sebab ketagih nak menulis.

2. Dua tiga draf telah aku bangunkan tidak di publish dan mungkin ini yang ke empat. Seterusnya penuh draf dengan tulisan-tulisan tidak selesai.

3. Ah celaka ah! Aku juga rindu coffee date.

4. Jason berlari bawa Macca Tea ke arah aku. Mengah dia belum habis lagi, cepat-cepat disua cawan kertas ke arah aku. Gulp!

5. "For you, thanks for help us so much!"

6. Rutin sebelum tidur telah bertukar menjadi bedtime story dari peti sesawang artparasite, thoughcolor dan twitter.

7. Sedang usahakan zine. Ada dua tema dan masih belum pilih. Satu kelaparan dan satu lagi ketakutan. Nak mana satu? Aku pilih tidur.

8. Akhirnya zine Joe telah menemui aku. Ah Joe, kenapa perlu kita bersalam dengan penulisan sedangkan kita boleh berjumpa dan raikan dengan perbualan?

9. Rupanya drive alone tanpa tujuan memang seronok. I use to go tempat-tempat so called kenangan, ini semua idea-idea artikel bedtime story yang aku baca. Cara nak jadikan diri kau kuat, pergi ke tempat lepak yang pernah jadi spot hampa - Oldtown Coffee Setia Alam misalnya.

10. Dah poin sebelas dah ni beb.

11. Dua belas ini untuk Tuhan. Tuhan jangannn kau izinnn aku lupaa. Hehe. Main-main je Tuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar